25 Nov 2012

Ziaja Cocoa Butter Cream


Hi girls
How are you?

Today I'm reviewing another Ziaja Cream I received to review from IF Representação de Cosméticos, Portugal.

Ziaja is a polish brand known by its amazing boddy butters and cream. This is the 2nd one I am reviewing , Cocoa Butter Body Cream that I am using for more than a couple of weeks now.




Olá Meninas!
Tudo bem? 

Hoje trago-vos mais um creme da Ziaja que recebi pela IF Representações para testar.
A Ziaja é uma marca polaca representada em Portugal pela IF representações e conhecida pelas suas manteigas corporais e cremes. 

Este é o 2º creme que vos mostro é uma manteiga corporal que tenho estado a usar há já algumas semanas.




Ziaja Cocoa Butter Cream  
Normal to dry Skins (50mL) - pvp 10.95€



I must tell you that this cream smells so good that I feel like eating it! LOL So true! It is not a fat or greasy cream, it is quite light and smooth. 
I've been using it almost every day and intend to keep using it ! Aproved!!



Tenho que vos dizer que este creme é um perigo! Cheira tão bem, mas tão bem, mas tão bem que me apetece come-lo!
Em relação à formula posso adiantar que é super macia e nada oleosa nem gordurosa. É bastante leve e muito rapidamente absorvida deixando o corpo com um delicioso cheiro a chocolate.
Tenho estado a usar este creme quase todos os dias e vou continuar. Aprovado!









#Products sent for review#

In Portugal, Ziaja Products can be bought here.
IF Representações: Facebook





Hope you enjoyed today's post  !
Let me know what do you think!
 See you soon,
Love,

 Espero que tenham gostado deste post ! 
Contem-me tudo!
beijocas,





*This is a November Nail Care Post[NNCP]*

No comments:

Post a Comment